De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 16 ianuarie 2010

Mașina (mea) de făcut pâine II

Nu știu dacă sunt eu ghinionistă sau pur și simplu aceste mașinării nu sunt făcute cu simț de răspundere. Cert este că mașina mea de făcut pâine are din nou probleme. Aceeași mașină despre care vă vorbeam aici, achiziționată nu mai departe de august 2009.

Acum se întâmplă așa: în timp ce frământă, în jurul paletelor se formează un fel de pastă lichefiată de culoarea ruginei. Care evident că se împrăștie și prin aluat.

Acum am cuva de la mașină în service. Aștept cu interes să văd finalul.

Surpriza și mai neplăcută a fost să aflu că, în funcție de decizia șefului, s-ar putea să plătesc reparația. Încă 80 de lei. De ce? „Cuva nu este în garanție.” Adică am plătit 500 și ceva de lei pe un obiect care nu e garantat decât pe jumătate.

Să nu mă întrebe cineva dacă recomand achiziționarea modelului Moulinex OW 5003.

P.S. În fața mea, la service, era un domn cu un alt model de Moulinex (mașina era mai mică în dimensiuni decât a mea) care venise pentru că mașina lui nu rumenea pâinea. A încercat de vreo 2-3 ori și la fel de crudă o scotea de acolo.

Revin cu finalul. Dar sunt indignată: mașinăria asta a început să mă coste mult prea mult!

[UPDATE 29.01.2010: Astăzi am primit o cuvă nou nouță, în țiplă. Bonus: nu am plătit nimic pentru ea]


2 comentarii:

callisto spunea...

Buna! Am si eu un aparat de paine, acest model (Moulinex OW5003). L-am cumparat acum vreo 3 ani si nu am avut nici un fel de probleme cu el. La inceput am crezut ca-l dau de pamant, pana am invatat sa fac painea cu el. Paletele sunt din aluminu cu teflon pe ele si nu fac oxizi. Am ajuns la un stadiu ca nu mai masor deloc cantitatile si nu mi-ar place sa raman fara el. Acum sunt foarte multumit de el.
Andrei Aschilean

Irina spunea...

Mă bucur mult că nu ai avut ocazia să experimentezi întâmplări neplăcute.
Din păcate, la mine a fost altfel.

P.S. Azi e joi, cuva e în service de vinerea trecută şi nu am primit nici un semn de la ei :(


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.