De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 22 iulie 2010

Muffins cu vișine și ciocolată

Spaţiere de la stânga la dreapta
Aluatul: de la muffins cu dulceață. Hârtiuțele umplute DOAR până la maxim 3/4. Altfel ciocolata face „urât” prin cuptor în timpul coacerii.

Vișine proaspete. Am scos sâmburii și le-am lăsat la scurs vreo oră înainte de a le coace.

Pătrățele de ciocolată. Amăruie.

Ciocolata - afundată cu o scobitoare în aluat. Vișinele nu.


30-40 de minute la copt.

MINUNATE! În primul rând nu sunt foarte dulci. În al doilea rând, gustul acrișor de vișină cu cel amărui de ciocolată ... hmmmmmmm!



2 comentarii:

Anonim spunea...

Vai, cred ca au un gust dumnezeiesc :X

Auzi, de curiozitate...cat costa in magazine o tava dinaia de briose? Ma bate gandul sa-mi iau una :-?

Irina spunea...

Lungimedeundă (foarte tare nickname-ul :)), pentru 12 ajunge cam la 40-50 RON. Sunt 2 variante: tava de 12 sau de 2 tavi de 6 (din-astea se gaseau recent la Mega Image).
Eu am mai luat şi de la Real.
Dacă eşti din Bucureşti, incearcă şi la Ikea. Eu de acolo mi-am luat acum 100 de ani :) cu 20-30 tava de 12 bucăţi.
De asemenea exista şi variantele din silicon.


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.