De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 23 octombrie 2010

Biscuiți de casă


Biscuiții despre care vă povesteam când cu petrecerea Nataliei.

Nu e nimic fascinant sau complicat în rețeta propriu-zisă. În schimb, „manufacturarea” poate fi o ocazie de distracție maximă :))

Să termin repede cu cele necesare:

12 linguri lapte
12 linguri ulei
12 linguri zahăr
2 plicuri zahăr vanilat
coaja rasă de la o portocală
2 ouă
1 linguriță bicarbonat (stins cu zeamă de lămâie)
500 gr făină
un praf de sare

Am mixat bine ouăle cu zahărul până ce acesta din urmă s-a topit.
Am încorporat uleiul. Apoi laptele.


Apoi toate celelalte ingrediente și am omogenizat cu paleta.


Aluatul rezultat mi s-a părut foarte moale. Dar am rezistat tentației de a mai adăuga făină. Am întins foaie pe blatul de lucru nins bine cu făină și am descoperit că se lucrează foarte bine.

Și nu numai eu :)


Mare distracție a fost cu biscuiții ăștia.
Tăvile, că au fost vreo 3, au tot intrat la cuptor cam 10-15 minute fiecare.

Sursa: aici.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.