De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

vineri, 12 iunie 2009

Pui crocant la cuptor

Foarte bună treabă. Făcută la cuptor, fără prăjeală.

Am folosit:
  • o jumătate de piept de pui

în farfuria din stânga am pus:
  • 1 lingură ulei de măsline
  • sare
  • piper
  • boia de ardei iute

în farfuria din dreapta:
  • 1 ou bătut bine
  • sare
  • piper

în pungă:
  • 25 gr pesmet
  • 25 gr parmezan
  • 25 gr cașcaval

Puiul, tăiat în bucățele, l-am pus în ulei, apoi fiecare bucată a aterizat în ou și s-a rostogolit pe toate părțile, ca în final să zboare în pungă.

După ce s-au epuizat bucățelele, am legat punga și am început să dansez cu ea :), astfel încât să fie bine învelite în brânză.

Am pus carnea în tavă, pe hârtie de copt.

Am lăsat la cuptor, la treapta 2 din 8, cam 45 de minute.

Am asortat cu cartofi noi la cuptor, de data asta.
Rețeta o am de multă vreme scrisă la caiet. Am luat-o de undeva de pe net, dar cu rușine recunosc că nu mai știu de unde.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.