De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

duminică, 27 septembrie 2009

Pernițe cu dulceață de prune


Cele mai rapide plăcințele pe care le-am făcut vreodată.
Sunt atât de gustoase și de aspectuoase. Sau cel puțin așa mi s-au părut mie. Imaginea lor m-a făcut să caut și să comand pe net tăietorul respectiv.

Așadar:

Am dezghețat niște foietaj. Mai aveam ceva foi pătrate de la Alpin în frigider.

Am aprins cuptorul.

Pe jumătate din pătrat am dat cu tăietorul.
Pe cealaltă jumătate am pus dulceață de prune ca aici (varianta cu nuci).
Am adus partea tăiată peste cea cu dulceață și am presat marginile.


În tava cu hârtie de copt am așezat plăcințelele cu spațiu între ele.

Le-am uns cu ou bătut și am presărat zahăr brun amestecat cu zahăr alb pe deasupra.

Am lăsat la cuptor la treapta 1 din 8 cam 30 de minute, dar de pe la minutul 15 le-am tot verificat.

Iată și producția:


Sursa: aici.



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.