De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

duminică, 6 decembrie 2009

Paste cu ciuperci


Pentru cei cărora le plac sosurile albe. Ai mei nu au apreciat prea tare. Mie mi-au plăcut la nebunie :).
Am folosit:

  • 250 gr paste
  • 1 ceapă
  • 250 gr ciuperci


Am pus pastele la fiert.

Am tocat ceapa.
Am pus-o la călit în puțin ulei.

Am pus și ciupercile.


Am lăsat la foc mic, amestecând din când în când, până ce a scăzut toată apa lăsată de ciuperci.
Am pus sare și piper.

Între timp am făcut și sosul bechamel cu verdeață.

Am aprins cuptorul, ca să apuce să se încălzească puțin.

Am uns un vas de sticlă termorezistentă cu unt.
Am pus jumătate din paste.
Apoi ciupercile.


Am ras cașcaval.


Am pus restul de paste.
Sosul bechamel deasupra.
Și iarăși am ras cașcaval.


Am lăsat la cuptor, la foc mic, aproximativ 30 de minute.


Sursa: aici.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.