De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 21 august 2010

Mousse de portocale





Ciocolată cu portocale. Adică un tort :)). Hmmmmm....yammyyyy.

Am făcu mousse-ul din:
  • 250 ml suc proaspăt stors (și strecurat) de portocale
  • 1 lingură cu vârf amidon
  • 4 linguri rase zahăr
  • 2 lingurițe de gelatină
  • 30 ml apă rece
  • 200 ml frișcă Hulala

Am pus apa rece peste gelatină, ca să se hidrateze.


Sucul de portocale, amidonul și zahărul au aterizat într-o crăticioară pe foc mic până s-a îngroșat.

Am luat de pe foc și am adăugat gelatina imediat, amestecând energic într-u topirea celei din urmă :).

Am lăsat la răcit.

Am bătut frișca băț, până s-au format bulgărași.

Am adăugat amestecul cu portocale și am mixat bine.

Sursa: aici.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.