De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

marți, 23 iunie 2009

Muffins ”Două culori” gulerate

Sunt niște muffins făcute dintr-un aluat foarte asemănător cu cel de chec. Se fac ușor și repede.
Ca să fiu mai cu moț și ca să nu primesc un comentariu gen ”Aaaa, dar ăsta e chec”, am recurs la un truc.

Dar să încep cu începutul.

Am adunat și cântărit ingredientele:
  • 130 gr de unt - l-am și topit la microunde și l-am lăsat să se răcească
  • 400 gr de făină
  • 1 plic praf de copt - l-am pus peste făină și am amestecat
  • 1 praf de sare - l-am pus peste făină și am amestecat
  • 200 gr de zahăr
  • 4 ouă
  • 150 ml lapte

  • 15 gr de cacao (în poză vedeți 30 gr, dar nu am folosit tot; mi s-a părut mult prea mult)
  • 2 fiole esență de rom

  • 1 plic zahăr vanilinat
  • 1 fiolă esență de vanilie

Buuun!

  1. dat drumul la cuptor (treapta 2/8)
  2. ouă și zahăr - mixate 5 minute pe ceas => volum triplat, zahăr topit
  3. adăugate unt și lapte - omogenizare
  4. cernut făina în 3-4 ture și mixat după fiecare (dacă până acum mixerul a fost pe viteza 5, de acum înainte doar de 1 a știut)
  5. împărțit aluat în două părți egale - primul mixat cu zahăr vanilinat și esență de vanilie, al doilea cu rom și cacao
  6. aranjat în tavă: o lingură de alb, o lingură de negru, o lingură de alb, o lingură de negru, fiecare de 12 ori (aluat epuizat!)












Au stat la cuptor pentru 25 de minute.

Trucul despre care vă vorbeam la început a fost următorul: am tăiat capac mai conic în interiorul muffinului, cam așa:
Nu știu dacă e foarte clar ce vreau să spun :(.
Am pus strat de cremă de vanilie și am pus din nou căpăcelul.









Sursa rețetei: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.