De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 13 august 2009

Prăjitura "Vargabeleș"




Vargabeleș mâncam la Bistro Vilacrosse. Hmmmmmm, ce vremuri...

Ce am făcut eu e un Vargabeleș cu ghilimele uriașe. Pentru că nu e propriu-zis Vargabeleș. E ceva muuult mai simplu de făcut. Dar combinația cu ciocolată mi se pare minunată.

Pentru început, am aprins cuptorul.
Apoi am pus la fiert în apă cu sare și cu puțin ulei 300 gr de spaghete.
La robot, am amestecat 500 gr de brânză (am avut și sărată și nesărată) cu 3 ouă și cu 3 fiole de esență de vanilie.

Am pus și spaghetele.

Am amestecat.
Am pus și o mână de stafide.
Am amestecat din nou.

Am uns cu unt o tava mai mare.
(Am vrut să nu iasă prea înaltă, ca să pot tăia în pătrățele. Era pentru o petrecere.)
Am pus acolo amestecul și am nivelat, încercând să nu las prea multe paste pe afară. Dacă nu sunt în brânză, se usucă și se întăresc.

Am acoperit tava cu folie de aluminiu. Am lăsat la cuptor la treapta 1 din 8 30 de minute. Am dat folia deoparte și am mai lăsat 15 minute.

Pentru că aveam și copii la petrecere nu am exagerat cu ciocolata. Am pus la foc mic 200 ml de smântână dulce pentru frișcă și cam 130 gr de ciocolată (Poiana amăruie și Poiana cu lapte). Am lăsat până s-a omogenizat lichidul. Am turnat peste prăjitură, din păcate înainte să o tai în pătrățele. Data viitoare întâi tai și apoi glazurez.


2 comentarii:

Crina spunea...

Excelent !!!! Eu sunt o "impatimita " a pastelor , imi plac in orice combinatie dar in special cu branzeturi .Multumesc pentru retetele delicioase !!!!!!

Irina spunea...

Si eu multumesc, draga Crina, pentru vizita si pentru aprecieri! Daca mai ai timp, da-mi de veste daca ai incercat ceva si cum ti s-a parut, te rog.

Spor in toate!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.