De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 1 iunie 2009

Aluat foetaj de casă

Foarte interesant. Am făcut acum pentru prima dată, dar în mod sigur voi mai încerca.

Am frământat un aluat din:
  • 100 ml de apă
  • 2 linguri ulei
  • 175 gr de făină
  • un praf de sare

Am făcut al doilea aluat amestecând bine:
  • 125 gr de margarină
  • 50 gr de făină

Din primul aluat am întins o foaie cât mai subțire, peste care am așezat în strat cât am putut eu de uniform. Am rulat, am pus ruloul într-un castron și am lăsat la frigider. Trebuie să se întărească margarina.

Cu aluatul am facut niște cârnăciori în aluat.
Când voi repeta experiența, voi adăuga aici umpluturile pe care le-am folosit.

Pentru ca să țân eu minte pentru data viitoare, voi trece aici niște schimbări pe care le-aș face:
  • să reduc puțin cantitatea de făină la primul aluat
  • să umplu aluatul pe bucăți; adică să nu mai întind în foaie subțire tot ruloul o dată, ci pe bucăți :)
  • să nu aprind cuptorul decât după ce am terminat de umplut tot aluatul și e pus în tăvi
Cu orice ar fi umplut, se coace la foc potrivit (eu am fixat la treapta 4 din 8); ca timp, e vorba despre aproximativ 30 de minute. Culoarea de deasupra e un indiciu foarte important :).


Sursa: aici.



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.