De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 28 septembrie 2009

Mâncare de cartofi cu vită și cu măsline

Foarte simplu de executat și gustoasă.

Într-un pachețel aveam 150 de gr de carne de vită. Am dezghețat-o. Am stropit-o cu 2 linguri de sos de soia.

Am pregătit:

  • cartofii (pe care i-am tăiat în cuburi)
  • ceapă (tocată)
  • măsline (tăiate în sferturi)
  • pastă de tomate (vreo 2 linguri așa)
  • sare
  • piper
  • oregano
  • foi de dafin
  • mărar

Am pus tigaia la încins cu 2 linguri de ulei de floarea soarelui. Când era gata, am pus carnea în ea la foc nu chiar mic și am amestecat bine, să se prăjească pe toate părțile.


Am scos carnea și în sosul format am pus ceapa la călit vreo 3-4 minute.


Am adăugat toate ingredientele și am pus apă cât să acopere cartofii. Mărar am pus puțin acum, pentru gust. Mare parte din el l-am pus la sfârșit, după ce am stins focul.


După ce a dat în clocot, am lăsat la foc mic. După vreo 20 de minute am verificat carnea și cartofii. Am mai adăugat puțină apă fierbinte și am mai lăsat la fiert.

Cum spuneam, după ce am stins focul, am adăugat mărarul tocat.

Am asortat o salată de roșii cu ceapă roșie.

Sursa de inspirație: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.