De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 24 iunie 2009

Sos de smântână cu usturoi

Suferință foarte mare pentru mine: soțul meu nu suportă mirosul de usturoi :((.

Uneori mai calc și eu strâmb (sadică ce sunt), cu riscul major de a dormi pe preș.

Asta e una din aceste dăți. Dar am făcut-o cu moderație.

Am folosit:
  • 150 gr de smântână
  • 2 căței de usturoi
  • sare
  • piper alb
  • mărar (nu aveam proaspăt în casă)

Am început cu usturoiul pe care l-am pisat cu puțină sare până s-a făcut pastă.



Am pus și smântâna. Apoi restul ingredientelor după gust.

Omogenizat.

Gata!

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.