De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

vineri, 25 septembrie 2009

Măr cu biscuit



Clasica mâncare pentru bebeluși de la maimuță încoace :)).

Marea mea problema a fost întotdeauna ... răzătoarea. O urăsc. Sunt suficient de neîndemânatică pentru a-mi da și pielea prin ea. Așa că încerc să caut metode alternative.

Răzătoarea de la robot nu mă prea ajută în cazul ăsta.

Și mai e o problemă: cantitatea. Natalia nu mai e un bebeluș. Când se pune pe mâncat măr cu biscuit, pai mănâncă, nu se joacă.

Așa că, până acum, varianta cea mai bună pentru mine a fost blenderul.

Cantitatea pe care o vedeți a rezultat din 3 mere potrivite (spre mici) și 3 biscuiți.

Am curățat merele și le-am tăiat cubulețe. Le-am aruncat în blender.


Am pus peste ele zeamă de lămâie. Nataliei îi place lămâia. Zeama e utilă o dată pentru că merele nu se oxidează și a doua oară pentru a ajuta blenderul (la început) să macine merele. L-am mai ajutat și eu cu o spatulă. Tot aruncând bucățile mari înspre cuțite.

Când merele erau ... praf am pus și biscuiții rupți grosolan. Încă o tură de măcinare și gata!

Ce vedeți în prima fotografie a mâncat drăguța mea o dată și parcă ar mai fi vrut :)

Există și un al treilea avantaj al utilizării lămâii. Nu trebuie să fac preparatul exact înainte să îl consume copilul. Am ținut la frigider și de pe o zi pe alta în caserole mici umplute până la refuz astfel încât să nu prea existe aer. Uneori, deasupra formează o pojghiță de măr oxidat. O dau ușor deoparte și restul este foarte bun.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.