De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 29 mai 2010

Zamă de cocoș





O ciorbă clasică, dar... cu ținut mult carnea la fiert. Pentru că nu dețin oală-minune :).

Cum vă povesteam aici, am folosit de la cocoș aripile și gâtul, de data asta. Le-am pus la fiert în vreo 2 litri și ceva de apă cu puțin cimbru și o foaie de dafin și am lăsat pe foc mic aproximativ o oră.


Între timp am călit ceapă, morcov, țelină, pătrunjel rădăcină, păstârnac.


După ce a trecut o oră de fiert la carne, am pus cele călite în oală peste aripi și gât. Am pus și sare și piper.

Am curățat și tăiat cartofi, dovlecei și ardei.


În oală cu ei. La fel și cu o mână bună de tăiței de casă.

Am pus într-o altă oliță jumătate de litru de borș cu un cubuleț de bulion, sare, piper și am lăsat la fiert.


Când au fost fierți cartofii am pus și borșul. Am potrivit de sare și piper. Lăsat 2-3 clocote. Închis focul, pus verdeață tocată, pus capacul și lăsat încă vreo 10-15 minute.

Porția lui tati - simplă și cea a Nataliei - dreasă cu smântână.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.