De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 29 iulie 2009

Înghețată de banane (cică)


A rămas în titlu doar ”de banane”, deși am încercat și cu ananas și cu piersici. Doar bananele au fost savuroase. Celelalte au înghețat și și-au pierdut puterea de a face o primă impresie gustativă de vreun fel. Mai compensa ciocolata, dar ...

Am pus niște apă la fiert într-o cană.

Am tăiat fructele și le-am înfipt scobitori. Le-am pus pe o tavă de plastic și le-am pus la congelator.

Am pus niște ciocolată într-o pungă. Am stins ochiul la apă și am băgat punga acolo până s-a topit ciocolata.

Într-un castronel am pus fulgi de nucă de cocos, în altul am zdrobit biscuiți (data viitoare voi renunța la partea cu biscuiți).

Am scos punga și am așezat-o într-o cană așa cum (sper) se vede în poza de mai sus. Am pus puțin unt în ciocolată. Am scos fructele din congelator și am început să introduc câte o bucată de fruct în cană, scos, lăsat să se scurgă surplusul, dat prin cocos sau biscuiți și pus pe hârtie de copt.
Problema a fost că ciocolata din cană s-a îngroșat foarte repede și rămânea foarte mult pe fruct. Așa că: am luat punga și am mai pus-o puțin în apa caldă. Am readus-o în cană și am turnat peste ea puțină smântână dulce pentru frișcă (de la LaDorna). A mers treaba mult mai bine după această manevră.

Am terminat toate fructele. Am mutat hârtia de copt pe tăviță și la congelator.

După 2 ore bananele erau delicioase. Ananasul și piersica: înghețate. Se simțea gustul dacă suportam să consum pe sistemul supt. Dar nu am putut.


Au mâncat copiii de am zis că se lasă cu ... probleme. Am scăpat. Dar la un moment dat a trebuit să le distragem atenția.

A mai rămas ceva și pe a doua zi. Banana era la fel de savuroasă.

Sursa rețetei: aici.





Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.