De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

duminică, 4 octombrie 2009

Chec cu ricotta


Foarte gustos a ieșit! L-am făcut cu ocazia unei adunări cu prietenii și s-a cam topit repede :).

Am folosit:

  • 300 gr ricotta
  • 3 ouă
  • 250 gr zahăr
  • 300 gr făină
  • 1 plic praf de copt
  • un praf de sare
  • rahat


În primul rând am pus cuptorul la încins.
Am uns tava de chec cu cunt și am tapetat-o cu făină.

Am amestecat făina cu praful de copt și cu sarea.
Am bătut bine ouăle cu zahărul până când acesta din urmă s-a topit.
Am mixat ricotta 1-2 minute.
Am unit ouăle cu ricotta și am omogenizat.
Am pus făina și am mixat bine.
Aluatul a ieșit destul de tare, mixerul avea ceva probleme în a se învârti ca de obicei.
Am adăugat bucățile de rahat și am amestecat cu o paletă.

Am turnat în tavă nivelând cât am putut cu aceeași paletă.


Am dat la cuptor, la treapta 1 din 8 pentru 50 de minute. Dar de la minutul 30 l-am tot verificat.

L-am scos când arăta cam așa:


Foarte gustos și rapid de făcut.

Sursa rețetei: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.