De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

duminică, 15 august 2010

11 august 2010

Subsemnata a mai încasat un an :).

Și, pe 12 august (pentru că pe 11 m-am ocupat cu mobilatul casei), am sărbătorit evenimentul alături de prieteni dragi.

Cu următoarele „ingrediente”:

Calzone - am făcut 3 porții de aluat și 24 de plăcințele (din care 4 vegetariene).

Pateuri cu ciuperci
Cornulețe de Hațeg - făcute cu unt

Tort cu blat de negresă și mousse de portocale.

În rest - chestii de pe la magazin. Doar atât am reușit să fac într-o singură zi :).


4 comentarii:

Florian Stroe spunea...

Chiar dacă e sincer...îţi spun un La mulţi ani...aşaaaa...cu juma' de gură...
Păi când se întâmplă d-astea - anunţă şi tu cititorii...poate îşi fac drum prin zonă...poate poftesc şi ei...că deh - sunt oameni!
Hehehehe.....
Să fii sănătoasă şi să ai aproape tot norocul din lume (îmi mai laşi şi mie niţel)!

Irina spunea...

Mulțumesc, Florian! Pentru tot!

Și promit să mai las noroc și pentru alții :P

geta spunea...

La multi ani!Sanatate si fericire iti doresc din tot sufletul!

Irina spunea...

Mulțumesc, Geta! Să dea Dumnezeu la toată lumea!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.