De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 18 iunie 2009

Cum țin carnea în congelator


Pentru că am această situație cu gătitul în cantitate puțină, nici carnea nu o pot păstra congelată în cantități mari.

Și păstrez carne la congelator pentru că nu am cum să mă duc în fiecare zi la supermarket să iau proaspătă. Prefer parcul :).

De la pui cumpăr de regulă:
  • piept dezosat și fără piele - îl curăț, îl spăl, îl tai în două și pun în punguțe câte o jumătate de piept
  • pulpe dezosate și fără piele - curățate, spălate, și grupate câte 2 sau câte 3, în funcție de mărime

Dacă primesc pasăre de țară, o porționez și o păstrez în cantitați mici și pe categorii.

Cât despre vită, iau numai pulpă. Daca achiziționez o bucată mai mare, partea mare și frumoasă o tai în felii grosuțe și pun câte 2 sau 3 (depinde de cât de mari ies) în pungă pentru friptură. Restul de carne o tai în cuburi potrivite și pun în porții de aproximativ 300 gr.









Carne de porc cumpăr rar. Iau cotlete fără os pe care le spăl și le depozitez câte 2 (rar sunt așa mici ca să meargă câte 3).







Se mai întâmplă să aibă mama carne de pasăre sau de vițel de țară și profit că ea are mașină de carne (și eu nu). O rog să o toace și să facă pachețele de aproximativ 300 gr. Le folosesc la lasagna, perișoare și ... nu îmi mai vine nimic în cap acum.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.