De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 7 iulie 2010

Gogoși




Hmmmmm! Bombe delicioase de calorii. Mai ales cele cu ciocolată :).

Ingrediente:
  • 125 ml apă călduță
  • 125 ml lapte călduț
  • 60 gr unt topit (nu fierbinte)
  • 3 gălbenușuri
  • 1 linguriță sare
  • 100 gr zahăr
  • 2 plicuri zahăr vanilinat
  • coajă rasă de portocală
  • 500 gr făină
  • 25 gr drojdie

Preparatul aluatului: foarte ușor pentru mine, cu mașina de pâine. Am topit drojdia cu o linguriță de zahăr și câteva lingurițe de apă călduță.
Am pus în cuvă ingredientele exact în ordinea menționată mai sus.
Programul Aluat: frământare 15 minute.
Lăsat la dospit o oră.

Întins foaie nu neapărat foarte subțire.
Marcat pe jumătate din această foaie cercuri (am folosit gura unui pahar).
Pus Nutella pe cercurile marcate.

Pliat jumătatea de foaie curată peste Nutella.
Tăiat cu paharul pe locurile marcate și scos gogoșile alături.

Apoi iar am întins foaie și am tăiat cu paharul cerculețe, dar nu am mai avut răbdare să fac treaba cu Nutella, așa că pe astea le-am făcut simple.

Lăsat la dospit cam 45 de minute în bucătăria încălzită.

Încins uleiul (am folosit 2 tigăi, ca să meargă mai repede). Prăjite la foc mic. Scoase pe șervețele absorbante care să preia surplusul de ulei.


Pudrat cu zahăr pudră vanilat din belșug.

Surpriza: nu am mai știut care sunt cu cioco și care nu, așa că a rămas la norocul fiecăruia.

Sursa: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.