De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

vineri, 26 februarie 2010

Sandwich cu pastă de somon

Pasta de somon:


  • cantități egale de file de somon și brânză Philadelphia (în cazul de față 150 gr de fiecare)
  • zeamă de lămâie
  • puțin piper alb (somonul meu era suficient de sărat)

am pus în funcțiune blenderul vertical și așa am obținut o pastă fină

  • am adăugat ardei gras verde și kapia roșu tăiate cubulețe și am amestecat ușor

Sandwichul:


  • pâine
  • pastă de somon
  • felii de ou fiert tare
  • felii de castravete

Sursa: neobositul net, doar că l-a răsfoit soțul meu și evident că nu a mai știut să îmi spună de pe care din zecile de site-uri a luat rețeta.

Un comentariu:

Sarea in bucate spunea...

Pe aripi de primavara
8 Martie lin coboara
Si in a lui privire
Va aduce mult noroc si fericire !Cu drag, Just me:)


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.