De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

duminică, 30 august 2009

Mini pizza medalion




Mi-am amintit de ce era în vogă la noi la serviciu când era ziua cuiva: mini pizza de la ”Alice”. Și am zis că pot încerca și eu. Nu mi-a părut rău.

Am făcut aluat de pâine ca aici.

Am întins foaie subțire și cu ajutorul unei căni am decupat cerculețe.


Le-am lăsat să se odihnească în tavă vreo 20-30 de minute.

Le-am pus în cuptorul preîncălzit, la treapta 3 din 8 pentru 15 minute. Am dat foc mai tare ca să nu crească prea mult.


Cele mai arămii din fotografie au fost în prima tavă, pe care am lăsat-o mai mult. După aceea am realizat ca ele vor mai sta la cuptor cel puțin 10-15 minute și am redus timpul. Cele arămii au ieșit cam prea crocante, dar au fost bune.

Toată treaba asta am făcut-o dimineață.

Când mai era puțin timp până la sosirea musafirilor le-am ”montat”.

Am uns fiecare medalion cu sos de pizza. Le-am înghesuit una lângă alta în tavă. Am ras puțin cașcaval. Am pus câte una sau două bucățele de:
ceapă
măslină
brânză de capră
cotlet ardelenesc


Am ras cașcaval din nou și deasupra.

Când au intrat musafirii, le aveam ascunse în cuptor, gata pregătite. Am dat drumul la flacără la foc mic și le-am lăsat până s-a topit cașcavalul de deasupra (10 - 15 minute).

Foarte gustoase au ieșit!



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.