De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 27 iunie 2009

Paste cu dovlecei și roșii


Foarte rapid și foarte gustos.

Am făcut o porție și un sfert. Iată și sfertul :).
Ingredientele principale pentru sos:

Am pus în același timp la foc o tigaie cu o lingură de ulei de măsline în ea în ea (pentru sos) și o oală cu apă cuulei și cu sare (pentru paste).

Am tăiat repede ceapa și am lăsat-o 2-3 minute în tigaia încinsă, cu capac.
Între timp, am tăiat dovleceii cubulețe și am tocat roșiile.
Peste ceapă am tăiat usturoiul feliuțe, am amestecat.
Am pus dovleceii, roșiile și piure de roșii. Am amestecat din nou.
Am lăsat 5 minute pe foc mic.

Am pus pastele la fiert.

Am potrivit de sare și piper în tigaie. Și am lăsat în continuare pe foc mic până s-au muiat dovleceii.

Când au fost gata pastele, le-am scurs bine și le-am pus și pe ele în tigaie. Am amestecat și am mai lăsat 2-3 minute să se acomodeze unele cu altele.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.