De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 5 august 2009

Vită cu ghiveci de legume




Din categoria: ce fac cu ce rămâne de la supă, asta e o variantă.

Am făcut supă de vită. În ultimele 10 minute de fierbere a supei, pe lângă morcov, țelină, pătrunjel, păstârnac am pus și niște mazăre și niște broccoli congelate.

Buuun!

Am pus tigaia la încins cu 2 linguri de ulei în ea.
Am tăiat o ceapă peștișori și carnea fiartă în supă fâșii subțiri. Le-am aruncat în tigaie și le-am lăsat să se rumenească, amestecând din când în când.


Am curățat 4-5 căței de usturoi și i-am tăiat feliuțe. Am decojit o roșie mai mare și am tăiat-o în cubulețe. Le-am pus și pe astea în tigaie.


Am tăiat cubulețe ce legume din supă se mai pretau la asta și le-am pus pe toate în tigaie.

Mi-am dat seama că e prea uscată mâncarea, așa că am fiert repede 2 cartofi mici tăiați cuburi mici mici. Am făcut un piure pe care l-am ”hidratat” cu mult suc de roșii. L-am turnat în tigaie. Am potrivit de sare și piper, am pus mărar tocat și puțin oregano și gata!



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.