De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 8 iunie 2009

Biscuiţi truffle

Nişte minunăţii foarte uşor de făcut.
Plenul ... familial a cerut re...editarea, să zicem :)).
Am folosit:
  • 100 gr ciocolată
  • 45 gr unt
  • 55 gr zahăr pudră
  • un praf de sare
  • 2 ouă
  • 2 fiole esenţă rom
  • 100 gr făină
  • 10 gr cacao
  • o jumătate linguriţă rasă de praf de copt
  • zahăr pudră (pentru modelare)
Şi am făcut aşa:
am pus untul şi ciocolata pe foc mic până s-au topit şi le-am amestecat până la omogenizare
între timp am amestecat făina cu sare, cacao şi praf de copt
am turnat ciocolata peste zahăr şi am mixat bine
am adăugat ouăle - mix
am pus romul - mix
am cernut amestecul de făină - mix
A ieşit un aluat foarte moale. M-am speriat, zic: stai să vezi că nu iese nimic.
Am pus treaba la frigider.
Peste 2 ore era un aluat adevărat. Chiar spre tare, aş putea spune.

M-am apucat să modelez biluţe în palme, ajutându-mă de muuult zahăr pudră.
Le-am aşezat în tava cu hârtie de copt cam în felul ăsta.



Am aprins cuptorul şi l-am lăsat câteva minuţele să se încălzească la treapta 8 din 8. Am fixat la treapta 1 din 8, le-am băgat la căldurică şi le-am lăsat 15 minute. Am scos tava şi am luat biscuiţeii şi i-am mutat pe grătar. Eram curioasă cum arată dosul. Pentru că din culoarea feţei nu mi-am dat seama dacă sunt făcuţi sau nu.
Erau ... minunaţi. Mă repet? Scuze! :P
Sursa reţetei: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.