De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

duminică, 11 octombrie 2009

Primul meu premiu culinar :)

Am primit primul meu premiu de când hălăduiesc prin blogosfera culinară.
Mi l-a oferit Ruxi si sunt foarte mândră. MULȚUMESC!

Așa cum spune regula jocului, îl ofer cu mare drag celor care mă ajută mult prin munca lor:

Laura S
Amalia
Laura A
Oana
Sabina
Moni

Nik26
Daniela
Totoro
Livia


Regulile acestui premiu sunt urmatoarele:
1. afisarea premiului
2. afisarea linkului celui care a acordat acest premiu
3. oferirea lui la 10 bloggeri
4. informarea bloggerilor prin mesaj

5 comentarii:

Nik26 spunea...

Felicitari si Multumesc! :)

Laura spunea...

Te pup cu mare drag pentru onoarea ce mi-ai facut-o!!!
Nu voi uita niciodata cum ti-ai impartasit cu mine primul tau premiu si cum m-ai primit cu bratele deschise...pe loc fruntas :)
Mii de multumiri!!!

Amalia spunea...

Multumesc mult Irina si la cat mai multe retete :)

Sabina spunea...

Multumesc, Irina!

Livia spunea...

Mutumesc mult Irina pt ca te-ai gandit la mine, il primesc cu mare drag!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.