De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 13 august 2011

Cum păstrez borșul

Nu îmi place deloc ciorba făcută cu borș din comerț. Cu prafuri din acelea la plic nu am făcut niciodată.
Pentru că am mare noroc: atât mama mea cât și a soțului meu fac borș în casă. Așa că mai mereu dispun de sticle de 2l pline ochi de borș acru ”de dai cu căciula în câini” și gustoooooos...

Cândva mă voi apuca să umplu și eu borș în casă. Momentan ... nu e nevoie :P.

Așa cum spuneam, mamele stochează borșul în sticle de 2l. Pun lichid până in buza sticlei astfel încât să nu fie aer deloc la înfiletarea dopului.


În general folosesc 500 ml de borș la o ciorbă. După ce am deschis sticla mare prima dată, restul de borș care rămâne îl depozitez in sticle de jumătate de litru, urmând același principiu: fără aer. Ultima sticlă rămâne incompletă și atunci o strâng până ce lichidul ajunge la buza sticlei și înfiletez repede dopul.


4 comentarii:

maria mihalache spunea...

CATEGORIC,borsul preparat in casa nu se compara cu cel din comert.

Anonim spunea...

abia acum ti-am descoperit blogul, nu stiu cum de l-am ratat, e foarte fain si bine construit, imi place, azi citim tot.

la cat mai multe sfaturi bune si retete.

Irina spunea...

Multumesc mult! Bine ati venit! :)

Maria spunea...

Chiar nu se compara borsul din comert cu borsul facut acasa.


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.