De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 28 decembrie 2011

Salată de ceapă cu macrou afumat


A trecut și Craciunul 2011...
Sarmale, curcan, tobă ... să nu mai aud de carneeeeeeee!

Așa că astăzi: salată ce ceapă cu pește afumat.

Am sunat-o pe mama să îmi dicteze pașii și în 10 minute am avut salata gata.

Un sumar al ingredientelor:
  • ceapă albă și roșie
  • macrou afumat
  • maioneză
  • zeamă de lămâie
  • sare, piper


Știam că ceapa e iute de arde stomacul. Numai că mama are ac de orice cojoc :). Și soluția ei: tragi ceapa într-un clocot scurt apoi o bagi direct sub apă rece. Așa se taie din iuțeală. Am făcut asta doar cu cea albă. Cea roșie și-ar fi pierdut culoarea.


Am frecat toată ceapa cu sare în castron. Aici am pierdut din vedere că și maioneza (spre rușinea mea era cumpărată, nu făcută în casă) și peștele aveau multă sare. Trebuia să fiu mai atentă la cantitatea de sare pusă peste ceapă. Dar nu a fost chiar tragic :).

Am pus maioneza, zeamă de lămâie și bucăți de pește. Ca să fie mai comod la mâncare am scos pielița și spinii peștelui. Am amestecat totul și am lăsat la frigider vreo oră.

Ca să fie și ceva ce să țină de foame am „asortat” cu bruschete.



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.